sobota 13. apríla 2013

Pohádky pro neposlušné děti


Počúvame hlas Ani Geislerovej, ktorá kúzelne načítala Pohádky pro neposlušné děti a jejich starostlivé rodiče.

Doma mám aj knižnú predlohu audioknihy "Rozprávky pre neposlušné deti a ich starostlivých rodičov", ktorú napísal Dušan Taragel.


Knihu sme však zatiaľ neprečítali, nenadišla totiž ešte jej chvíľa. Raz som sa o čítanie týchto mierne hrôzostrašných príbehov už pokúsila, ale naše neposlušné vtedy päťročné dieťa sa tak vyplašilo, že potom kniha nemohla s ním spávať v jednej izbe  a putovala do bezpečia obývačkovej knižnice. A tam odvtedy čaká na svoju druhú príležitosť. Aj keď tá už asi nastala, kedže Aninu prerozpávanú verziu z audioknihy už dieťa zvláda. Dokonca aj to mladšie, ktoré je mimovoľne tiež poslucháčom. Mladší súrodenci sú od prírody otrlejší.


Čítala som, že knižka je slovenskou obdobou hororovej detskej tvorby Roalda Dahla. Zdá sa, že doma práve prežívame inšpiratívne hororové obdobie.


Hlas Ani Geislerovej a humorné príbehy, to je výborná kombinácia. Tu je dôkaz. Máme svoje CD, ktoré som Velikému natiahla s ďalšími audioknižkami do iPodu a počúvame. Dá sa nájsť aj na iTunes.

Okrem toho existuje aj slovenská verzia audioknihy, ktorú načítala Oľga Belešová. O tej som však donedávna netušila. A keď som ju hľadala, našla som len kazetu. Možno pozriem, či ešte funguje môj starý walkman.

fotky ja

číta: Aňa Geislerová
vydal: Supraphon
autor knižnej predlohy: Dušan Taragel
ilustrácie: Jozef Gertli Danglár
vydavateľstvo: Slovart

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára