pondelok 22. septembra 2014

Počúvanie

Martina Vagačová - Kurz efektívneho rodičovstva
Začiatok septembra bol náročný. Prebudenie z prázdnin, nový školský / škôlkársky rytmus, boľavá krčná chrbtica, vonku dážď. Ešteže nás držali na hladine radosti z čítania kníh, pozerania filmov a počúvania. Počúvania rôzneho druhu. 

Malinký počúval pri stavaní lega Polepetka
Veliký počúval športových komentátorov, pretože začala jeho obľúbená hokejová liga KHL (môj obľúbený je Richard Lintner, nedá sa nezasmiať). 
A ja som začiatkom  septembra počúvala "Príbeh na týždeň" v rádiu Slovensko  na tému Deti a výchova (dá sa vypočuť v archíve). Vrátila som sa na chvíľku do čias, keď som chodila na kurz Efektívneho rodičovstva. Niežeby sa zo mňa odvtedy stal efektívny rodič, ja asi navždy zostanem rodičom hľadajúcim. Ale pre toho, kto hľadá, je dobré ujasniť si, čo chce nájsť. A to mi kurz ujasniť pomohol.  A zároveň je to veľmi príjemná spomienka vďaka sympatickej lektorke Martine Vagačovej. Tu je s ňou rozhovor.

Ale najlepšie počúvanie je, keď sa doma počúvame navzájom. 

fotka:  postoy.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára