pondelok 24. marca 2014

Kniha o nočníku


Výborná kniha pre všetky deti, ktoré sa práve učia necikať do plienok a pre ich trpezlivých rodičov.

Jednoduchý príbeh malého dievčatka Niny, ktoré sa učí, ako používať nočník. Jedna z prvých knižiek, ktoré si Malinký po niekoľkom spoločnom čítaní dokázal v pohode čítavať ďalej už sám.


Pobavilo ma, že knižka odmalička vedie k čítaniu (aj) na WC.


To sa u nás ujalo.



Múdre zhrnutie na záver: 


Nina však naučením sa kam piškať a kakať nekončí. Sprevádza deti aj pri prvých slovách a vetách v ďalších dvoch knižkách, ktorých autorkou je logopedička Svetlana Kapalková.  Tie som však ja objavila až keď už deti rozprávať vedeli.



názov: Kniha o nočníku
autorka: Svetlana Kapalková
ilustrácie: Palo Čejka
vydalo: Slniečko, 2005

6 komentárov:

  1. Super tip! Ta knížka vypadá fakt vtipně. Díky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že sa knižka páči. V Čechách bude síce medzi cudzojazyčnou literatúrou, ale má tak máličko textu a tak zrozumiteľný lajtmotív, že by to nemalo prekážať. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobry vecer, rada by som sa opytala, kde je mozne zohnat tuto knizku. Domammame uz dve Niny a dvojicky ju zboznuju. Prave nas caka obdobie nocnikov a Nina by sa nam velmi hodila. Nikde ju neviem zohnat. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem. Kde zohnať Knihu o nočníku bohužiaľ neviem. Tá naša je staršieho dáta a keď som teraz pátrala po internete, zistila som, že je všade vypredaná. Jediné, čo ma napadá, môžte ešte skúsiť internetové antikvariáty. Držím palce pri hľadaní.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím neviete ako sa dostat ku knihe o nocniku - vsade je vypredana (kupim aj pouzitu) info na kiuska@cetnrum.sk
    Dakujem moc. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ neviem, Zuzana. Viem, že je kniha vypredaná, vydavateľom bola (podľa informácií na internete) sama autorka Svetlana Kapalková. Takže zistiť či chystá dotlač, môžte jedine u nej. Alebo na knihu natrafiť v antikvariáte. Držím palce.

      Odstrániť