piatok 21. marca 2014

Misia Eva, prísne tajné.


Perfektná kniha. Som rada, že som nepodľahla zbytočným predsudkom, že je to kniha pre dievčatá.

Hlavnou hrdinkou je dievča a moji chalani majú sem tam nálady a lá "s dievčiskom sa nehráme". Tlak okolia robí svoje, ako inak chlapčenská partia má svoje pravidlá. 
Našťastie táto knižka odolala predsudkom a stála za to. A vlastne, k tomuto "hlbokému" zamysleniu sa na tému predsudkov už zostáva dodať len hlboký záver - ako môže byť tá kniha dievčenská, veď je modrá. :-)

"Hlúpe otázky neexistujú!" Tým si hneď na prvej strane získala kniha mňa.
Mojich chalanov to hovienko hneď na ďalšej strane.
Potom prenádherné ilustrácie. Od Petry Hilbertovej.
A je tu aj chlapčenský svet.
Knižka je garficky kásne spracovaná. Napísaná písaným písmom (čo pre prváčikov ešte môže byť na samostatné čítanie problém, ale aj tak prvákom ešte čítajú rodičia, a to je dobre).
Premyslená do detailov. Aj s následnou aplikáciou pre mobilné zariadenia. Takže to prečítaním nekončí. Deti môžu pokračovať  - čítať, hrať puzzle, pexeso, počítať, písať denník.


K tomu je potrebné si stiahnuť aplikáciu na tablet - iOS či Android. Pre iPhone aplikácia nie je dostupná. Možno pre smartfóny s Androidom áno.
Práve dnes  je to rok, čo sa Misia Eva dostala k nám domov.
Veliký syn po dočítaní:
"Ako sa volá tá spisovateľka?"
"Tak Tamara Heribanová je odteraz moja druhá obľúbená spisovateľka. Prvý je Roald Dahl."

fotky: ja na iPhone, screenshoty  itunes.apple.com

názov knihy: Misia Eva, prísne tajné.
autorka: Tamara Heribanová
vydal: Ikar, 2012

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára