piatok 17. apríla 2015

Víkendový tip sa volá Pieseň mora.

Tento týždeň prišiel do slovenských kín film, ktorý sa s deťmi určite oplatí vidieť. Dôvod si vie nájsť každý. Stačí si vybrať:
Film je z Írska.
Režisér predtým natočil výbornú rozprávku Brendan a tajomstvo Kellsu.
Bol nominovaný na Oscara (film, nie režisér, zatiaľ).
Animácie sú prekrásne.
Titulnú pieseň naspievala Markéta Irglová.
Má český dabing aj s Miroslavom Krobotom napríklad.
Sú tam tulene, čarodejnica a víla.
A v Bratislave ho uvádzajú nie v multiplexoch, ale v artových a klubových kinách. Takže majú bratislavské deti možnosť zažiť atmosféru kina bez pukancov. Mnohé po prvý krát. 



fotky: pisenmore.cz

4 komentáre:

  1. v Ziline hraju v multiplexe. chystam sa cez vikend s neterou a synovcom, len preto ze som nabto hodne zvedava (ten trailer ma strasne dojima)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dojímavé je to, veru. Bola som s chlapcami v Bratislave. Príbeh dojal k slzám niekoľko okolosediacich detí (najmä dievčatok), jedno nakonci nahlas vzlykalo. Emócie okolo vzťahu mamy a dcéry na konci a mamy a syna na začiatku filmu, sú silné.

      Odstrániť
  2. Už som naňho dlho čakala. Veľmi ma potešilo a trošku prekvapilo, keď som zbadala, že ho budú premietať v cinemaxe v Banskej Bystrici. Film bol úžasný a svojou animáciu veľmi očarujúci. Jeho dej je trochu jednoduchší, ale pre deti akurát. :) Konečne pekná rozprávka v kinách, narozdiel od väčšiny ostatných.

    OdpovedaťOdstrániť