pondelok 5. augusta 2013

Umím prase zepředu ...

... nic jiného nesvedu.
Moje ruka nic jiného nenakreslí.
Skoušel jsem i kobylu, ale došlo k omylu,
vyšla z toho žirafa a tak jsem skleslý.

Pesničky od Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře. Počúvame v aute, počúvame doma. Pesničky aj z rozprávok Lotrando a Zubejda, Ať žijí duchové, Princové jsou na draka a Traja veteráni. Texty, ktoré nik iný nevymyslí.


Je statisticky dokázáno, 
že slunce vyjde každé ráno.

Jede, jede ford, a v něm sedí lord, 
vedle něho lordka stará jak ta fordka. 

U dopravní cedule, vyrostly dvě bledule, 
blízko telegrafní tyče vyrostli dva petrklíče.

Nejkrásnější zvíře, zvíře pro rytíře, 
jmenuje se kůň.

Jestlipak to víš, že mám v hlavě myš?
Dělá mi tam hlody, hlody, způsobuje škody, škody, 
to si teda piš.

Zapadání, zapadání, sluníčka za kopce, 
tomu žádný nezabrání, pámbů to takto chce. 


Když radosti není dosti, raduju se z maličkostí.
Představím si třeba kdyby, lidi žili jako ryby.



názov albumu: 20 let písniček z pořadu Hodina zpěvu
autori: Jaroslav Uhlíř, Zdenek Svěrák
vydal: Universal Music

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára